Menu

KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN

Blog perkongsian rawatan alternatif, gaya hidup sihat dan penjagaan kesihatan diri dan keluarga

header photo

 SALAM PERTEMUAN DIALAM MAYA,

 

Hai, nama saya Siti Mardiah bt Zainal Abidin dan pada Mac 2017 yang lalu, genap berusia 53 tahun. 

Dalam menjangkau usia setengah abad, saya terpanggil untuk berkongsi kisah yang telah lama tersimpan erat dalam diari hidup saya, kisah yang berlaku 13 tahun lalu kepada wanita yang paling saya sayangi, iaitu mak saya.

 

tasly-herba-jantung-kanser

 

Mak saya seorang surirumah sepenuh masa, cekap menguruskan rumahtangga dan aktif dalam aktiviti kemasyarakatan. Hidup mak susah semasa muda, lalu menjadikan mak wanita yang sangat berdikari. Bayangkan dalam usia 60an pun mak masih ligat membawa kereta kesana kemari, sentiasa nampak sihat, cergas dan bertenaga berbanding ayah yang tidak begitu sihat kerana mengidap penyakit 3 serangkai.

 

Mak amat mementingkan kesihatan

Walaupun mak tidak bersekolah tinggi, namun sangat-sangat prihatin bab kesihatan. Memandangkan abang seorang doktor, maka menjadi rutin tahunan mak untuk berjumpa doktor dan membuat "medical check-up". Balik dari hospital, mak akan menunjukkan ibu jari kepada saya, "doktor kata kesihatan mak OK, semua bagus", kata mak sambil tersenyum girang.

Mak menjalani hidup dengan energi yang mengalahkan orang muda, tak pernah menunjukkan simptom sebarang penyakit serius kecuali demam atau sesekali lenguh badan atau kaki yang biasa dialami wanita seusia dengan mak.

 

Dapatkan-rawatan-doktor

Mak selalu buat pemeriksaan doktor

 

Perut mak kembung

Selang 2 hari selepas mencecah usia 62 tahun, mak singgah kerumah saya, "cuba tengok perut mak ni, kembung... rasa tak selesa," lalu saya menepuk-nepuk perut mak dengan tapak tangan sambil berkata "perut mak ni masuk angin, nanti OK mak," kata saya tenang.

Masa berlalu, walaupun selepas mendapat rawatan diklinik, masalah kembung perut mak masih berlarutan, lantas abang buat keputusan bawa mak bertemu sahabatnya, seorang doktor pakar di hospital Gleneagle di jalan Ampang.

Hari tu mak kena tahan kat wad, sampel darah mak diambil dan mak perlu melalui beberapa ujian bagi mengenal pasti punca masalah perut kembong mak. Selang beberapa hari, dalam debaran doktor memanggil kami sekeluarga berkumpul untuk dimaklumkan tetang keputusan hasil pemeriksaan darah mak, kata doktor...

 

"MAK KENA KANSER SELAPUT PERUT TAHAP 4 !!!"
 

YA ALLAH, berderau darah saya, terobek hati kala mendengar keputusan doktor. Walaupun wajah saya nampak tenang dihadapan doktor dan ahli keluarga, namun sepanjang perjalanan pulang air mata laju menuruni pipi. Inilah perkhabaran yang paling sedih dalam hidup saya, saat paling mememilukan, saat yang begitu mencengkam sanubari saya. 

 

saya menangis sepanjang waktu

Hakikat kehilangan mak amat memilukan hati

 

Saya amat rapat dengan mak jadi berita mak kena kanser bagai satu tamparan, hakikat bahawa saya akan kehilangan mak membuat hati jadi sebak dan pilu. Saya berdoa itu semua mimpi, doktor tersilap membaca laporan, sebab tak mungkin ini berlaku pada mak!, tak mungkin sebab mak sangat aktif, cergas pulak tu dan tak ada masalah penyakit apapun selama ini dan tiba-tiba diagnos kanser. Mana mungkin?. 


Namun itulah kenyataan pahit yang perlu saya telan!. Kanser selaput perut seperti mak jarang ditemui, kata doktor ia berkaitan dengan faktor pemakanan dan keturunan. Menurut doktor lagi kes mak agak serius dan lewat dikesan sebab dah masuk tahap 4. Mak ada peluang 2 tahun untuk survive dan disarankan melalui proses kimoterapi bagi membunuh sel kanser !. 

 

kasih-ibu

Saya setia temankan mak masa kimo seperti mak setia temankan saya masa kecil dulu

 

Mak melalui proses kimoterapi
Saya hantar mak setiap kali proses kimo dan seperti yang dimaklumkan oleh doktor, kesan lepas kimo mak hilang selera makan, badan lemah, rambut mak mula gugur. Bayangkan dalam usia 62 tahun, dengan kulit yang sudah dimamah usia, mak lalui berbagai kesakitan, menerima suntikan, makan ubat yang berbagai rupa dan melakukan pemeriksaan demi pemeriksaan. Namun saya kagum, mak melalui ini semua dengan tenang sebab semangat mak untuk sembuh sangat kuat.

"Saya memahami perasaan bilamana orang yang kita sayangi sakit"

Benar, proses yang dilalui bersama mak membuat saya insaf dan menyedarkan saya. Membuat saya amat memahami perasaan individu apabila mendapat perkhabaran orang yang kita sayangi sakit, apatah lagi kalau ia melibatkan ibubapa kita sendiri. Saya memahami perasaan seorang anak, tidak mahu menyerah kalah, berusaha sedaya upaya agar ibubapa kita kembali sihat dan mahu melihat kembali senyuman diwajah orang yang kita sayangi.

 

Jaga kesihatan ibubapa dengan Tasly Danshen Plus

Kami tak putus asa untuk lihat mak sembuh

 

Selain perubatan moden kami bawa mak berubat secara tradisional, merata tempat kami bawa mak berubat. Niat hati hanya nak mak sihat, biarlah kami berhabis wang ringgit asal mak sembuh. Kami berikhtiar tanpa putus asa namun Allah lebih sayangkan mak.

Tepat jam 9 pm pada tarikh 6.3.2004 mak pergi meninggalkan kami. Permergian mak genap setahun dari tarikh mak didiagnos mengidap kanser. 

 

Kanser meragut nyawa mak

YA berakhir sudah segala kesengsaraan dan penderitaan mak. Kanser meragut nyawa insan yang paling berjasa dalam hidup saya. 

10 tahun kemudian ayah menyusuli mak dan mereka telah meninggalkan memori terindah dalam hidup saya, memori yang sentiasa terpahat dalam ingatan dan sanubari sepanjang hayat hidup saya kini.

Semoga Allah swt sentiasa mencucuri rahmat ke atas roh mak dan ayah serta menempatkan mereka dikalangan orang-orang yang beriman, Al Fatihah... aamiin.


Apakah ikhtibar tersirat dari kisah mak yang saya nak kongsikan ?

 

jaga-saluran-darah-dalam-badan

 

PENTINGNYA MENJAGA SALUR DARAH AGAR SEMUA SISTEM BADAN MENJADI BAIK!

Menurut doktor yang merawat mak, kanser mak berjaya dikesan hanya melalui pemeriksaan darah. Dari penjelasan doktor saya mula memahami, bahawa punca sesuatu penyakit berkaitan dengan darah, jika darah didalam badan berjalan baik maka semua sistem dalam badan akan berfungsi dengan baik dan pelbagai penyakit dapat kita hindari.

Lantas kisah mak menjadikan saya seorang yang prihatin bab kesihatan. Menjadikan saya mahu berpesan-pesan dan berkongsi kepada orang ramai betapa pentingnya menjaga salur darah agar tubuh badan menjadi sihat.

 

Jaga kesihatan Anda kerana ia amat penting dan berharga serta

tidak dapat dibeli dengan wang ringgit!

 

jaga-kesihatan-badan

 

 

"SILA BERI PERHATIAN" pada simptom-simptom berikut!

  • Kebas-kebas 
  • Sering berdebar-debar
  • Telinga berdengung
  • Lesu dan cepat mengantuk
  • Angin banyak dalam badan
  • Tercungap-cungap menaiki tangga
  • Sakit dan rasa tidak selesa di bahagian dada
  • Berpeluh-peluh dalam keadaan cuaca yang tidak panas
  • Mudah letih walaupun tidak melakukan aktiviti berat
  • Timbul bintik putih (biji lemak) pada bawah mata, muka atau leher

Ini berkemungkinan SALUR DARAH anda tidak lancar!

 

salur-darah-plak-tersumbat

Saluran darah yang tersekat boleh mengundang pelbagai penyakit berbahaya!

 

**PENTING!** Baca Sehingga Habis!!
 
  • Tahukah anda bahawa seluruh sistem tubuh dipenuhi dengan saluran-saluran darah?

  • Plak dalam salur darah sudah terbentuk lama dan jika diambil kira faktor umur kita sekarang, besar kemungkinan banyak plak yang telah terbentuk lalu menyebabkan sumbatan dalam saluran darah.

  • Maka saluran darah yang tersumbat akan menyukarkan peredaran darah yang membawa oksigen ke seluruh sel dan ini boleh mengundang pelbagai penyakit!
 
 
Ambil berat tentang kesihatan Anda sekarang!
 
keluarga-sihat-keluarga-bahagia
 
"HIDUP SIHAT AMAT BESAR NILAINYA"
 
 
Bila badan sihat, 
Kita boleh ke sana sini dengan suka hati
 
Tapi kalau kita sakit, 
Ahli keluarga pasti susah hati.
 
 
Jadi marilah kita mengambil berat kesihatan badan dengan memastikan salur darah berjalan lancar
 
 
kehidupan manusia  muda hingga tua

Menjaga kesihatan sedari awal amat penting kerana ketika umur mula meningkat, kita akan melalui nilai keselesaan yang semakin berbeza berbanding di zaman remaja dan muda dulu

 

Kenyataannya badan kita sudah tidak sekuat dulu lagi, tenaga juga semakin berkurang. Enjin lama dah tak sama seperti enjin baru. Tersilap sikit habis tersangkut-sangkut, macam-macam penyakit datang mendekati kita. Kita tak nak dia datang, dia datang jugak!

 

jaga salur darah dalam badan


Namun dengan menjaga salur darah sedari awal kita mampu membawa perbezaan yang besar dalam penjagaan kesihatan kita

 

Jadi apa yang perlu kita buat untuk menyambut hari-hari mendatang sebelum menginjak tua dengan nada yang riang dan gembira?

 

Apa yang perlu kita lakukan aga keluarga kita sihat dan bahagia?

 

Apa pilihan lain yang kita ada?

tasly-sihat-herba-jantung

Izinkan saya berkongsi...

 

 

blog-tasly-sihat

Satu Penemuan!

Perubatan Tradisional

TASLY DANSHEN PLUS
 

Tasly-danshen-plus-pembersih-salur-darah

1 botol RM175 (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 

Mencegah  lebih baik dari mengubati

 

Mulakan hari dengan mengambil Tasly Danshen Plus, herba tradisional yang berfungsi melancarkan salur darah bagi mendapat tahap kesihatan yang lebih baik. 

 

Inilah 5 sebab utama kenapa anda perlu mengambil TASLY DANSHEN PLUS :-

  1. Melancarkan perjalanan darah
  2. Membuang angin dalam badan
  3. Meningkatkan prestasi tubuh 
  4. Melegakan rasa tidak selesa pada dada
  5. Melancarkan proses penyingkiran toksid dalam badan
     

 

khasiat Tasly herba jantung


Inilah 4 kandungan utama  Tasly Danshen Plus 

 

khasiat-tasly-danshen-kandungan-utama
 

1. Radix Salvia Miltiorrhizae

Fungsi utama:-

Menggalakkan peredaran darah 

Digunakan sebagai ubat tradisional Cina selama beribu-ribu tahun dahulu. 

Tercatat dalam buku perubatan terkenal Cina ketika Dinasti Ming.

 


 

tasly-lancar-darah-cegah-sakit-jantung
 

2. Radix Panax Notoginsen

Fungsi utama:-

Menggalakkan peredaran darah

Sebagai ubat tradisional Cina

 


tasly-radix-astragali

3. Radix Astragalus Membranaceus

Fungsi utama:-

Membantu  mengekalkan tenaga dalaman

Meningkatkan imuniti badan


 

tasly-dqanshen-jantung-rosewood
 

4. Rosewood
 

Fungsi utama:-

Meningkatkan peredaran darah

 


 

herba jantung tasly

TASLY DANSHEN PLUS

PILIHAN BIJAKSANA UNTUK KEHIDUPAN SIHAT

 

tasly-danshen plus herba jantung dan lancar darah

1 botol RM175  (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 


Guna dengan penuh keyakinan kerana Tasly Danshen Plus Telah Mendapat Pengiktirafan :-

  • 100% bahan asli dan tanpa pengawet
  • Tumbuhan herba semulajadi
  • Tiada kesan sampingan
  • Menggunakan mesin berteknologi bagi menghasilkan herba berkualiti tinggi
  • Mendapat pengiktirafan dari pelbagai pihak
  • Lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) - (MAL 05051150TC  / MAL05092454TC)
  • Sijil Halal Jakim - No Ruj : JAKIM(22.00)/492/2/1 051-07/2005

 

tasly-danshen-stokis-sabah-ubat-sakit-jantung-strok-siti-mardiah

 

 

anak panah

 

Apa Yang Berlaku Selepas 30 Minit Mengambil Tasly Danshen Plus?

LIHAT VIDEO INI

 

 


Pilihan Bijaksana Untuk Kehidupan Sihat

HERBA-JANTUNG-TASLY

TASLY DANSHEN PLUS

 

TASLY HERBA JANTUNG LANCAR DARAH

1 botol RM175 (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 

Untuk mendapat kesan pemulihan yang lebih optimum di syorkan mengambil TASLY DANSHEN PLUS bersama DONG CHONG COA

 

tasly-dong-chong-coa-asma-sakit-dada

1 botol RM135 (100 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm145)

LULUS KKM - MAL 05092454 TC

 

pembayaran-tasly

 

KEISTIMEWAAN DONG CHONG CAO

DONG CHONG CAO diperbuat daripada bahan herba  semulajadi.

Ia membantu menyediakawal sistem imun

 

Pemilihan CORDYCEPS yang terhad dan berhati-hati

Datang dari kawasan yang khusus  iaitu Qing-Hai,Tibet.

Herba Tradisional yang sesuai dengan badan manusia.

 


TEMPAHAN TASLY

ISTIMEWA PAKEJ KOMBO

 

TASLY HERBA JANTUNG DAN DARAH TINGGI

 

BELI dengan penuh YAKIN !!!

Perniagaan ini sudah berada di pasaran dunia antarabangsa semenjak tahun 1994 !!!
100% kejayaan penghantaran produk  !!!


JAMINAN : Wang Dikembalikan Jika Produk Tidak Diterima

 


 

UNTUK TEMPAHAN

 

TEMPAHAN-TASLY

 

LANGKAH 1 - MAKLUMAT BANK

Sila lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah :-

 

LDR Training & Services
No Akaun : 562179-512813
Email :  taslysihat@gmail.com

 

ATAU

 

 

MOHAMAD TAJUDIN BIN MOHAMAT GHAZALI
NO AKAUN : 7039182763
Email :  taslysihat@gmail.com

 agen tasly, bina peluang perniaaan, Tasly bisnes terbaik, produk terbaik


MASUKKAN MAKLUMAT DISINI

DAFTAR AHLI PERCUMA!


BERMINAT MENJADI AGEN?

Jom sertai kami sekarang!

AGEN TASLY DIPERLUKAN


DAPATKAN TIPS RAHSIA SIHAT SECARA PERCUMA DISINI!


BENGKEL REKRUT AGEN 2017

850;450;7ee13b132d920f9a96c0118538b4322af78ba099850;450;44dc32ec2be85e18a5068781d540e0efdd9c2b4c850;450;626231c03f7b05313a9271ed9fde798d98b907a3850;450;466b143b212fc009b912cc06879707686db5e06b850;450;c24c8ccea9d03e8cca2eec15130b3b610283e369850;450;f57b60bed94bc3b4b7186ddb8065fc62e4574230850;450;9fcd829c222e5added7c48cd843d1bd582e1337e850;450;b304199a7e8e1ee41f3bbed13d77134dbcf7615c850;450;e6033c1f94fa6f3a973371eee27e47d88d373a71850;450;df1bde636c7127cf4f325b30ef60f53c27eaa0f2850;450;e174625a3fdeec45e06fa1633645ef79cc3d41cb850;450;4937a7a01a23b1f96be236cac2d25528f0de9642850;450;fd0c1c5888710a1fe94e6ea19e1830ac6e719520850;450;d6efd43603e4aba9c65e57774db0f14c36d96f33850;450;a472f7d96ef27c336ee70bd1dac5fa23321fd17c850;450;8d39ba6e578013345265f5f2716523833d973bb1


KUNJUNGI Tasly Sabah Stokis
No 7 Tingkat 1 Blok A
Lorong KK Taipan 1
Inanam New Township
88450 Kota Kinabalu, Sabah
Tel (O) : 088 - 383 506

(H/P)  019 - 226 6478 / 012 - 866 4927
            
WAKTU OPERASI : 
Isnin - Jumaat               : 9am - 6pm
Sabtu                            :  9am - 3pm

 

TASLY-SABAH-STOKIS

 

AGEN-TASLY-DISINI

 

HUBUNGI AGEN TASLY DISINI:-

 

AGEN SABAH


PENAMPANG
010 - 973 2727 :  FELORESH


KENINGAU
016 - 8811 443 :  JOSUE
013 - 8722 451 :  IMELDA


RANAU / TAMBUNAN / TELUPID
016 - 8811 443 :  JOSUE
013 - 8722 451 :  IMELDA


PAPAR
013 - 544 5959 :  DAYANG


TUARAN / SEMBULAN
010 - 584 8689 :  SAINI


LAHAD DATU
019 - 869 5977  :  AHMAD


KOTA MARUDU
019 - 880 9023  :  JASREH


KOTA MARUDU
014 - 857 8219  :  STEPHANIE


SANDAKAN
014 - 872 1472   :  MISRAN


KUDAT 
011-5020 9157    :  JUL

 

 

AGEN -TASLY -SARAWAK

 

KUCHING
019 - 859 6228  :  Henry   (SMS/WhatsApp)


SARIKEI / SRI AMAN
013 - 577 2572  :  Serani

 


AGEN TASLY - BRUNEI

 

+673 -721 9500 (SMS/CALL)   :  HENRY


+673 -881 5261      :  HAJI MOHAMMAD HANUAR

 

 

KUALA LUMPUR/PUTRAJAYA
 

PUTRAJAYA 
019 - 215 1757 :   Zainab
016 - 207 1757 :   Zainal Nor


CHERAS / SG BESI
012 - 679 8762 :  Nazifah (Ifa)


BANGSAR / LEMBAH PANTAI
017 - 236 3913  :  Zahid


GOMBAK / SELAYANG / BT CAVES
017 - 322 7553  :  Haji Naziff


WANGSA MAJU / SETAPAK / TMN MELAWATI
012 - 239 3546  :  Mohd Amin


CHERAS / KG.PANDAN
011-1577 6687 :  Hamidi


PUCHONG / CHERAS / KERAMAT

019 - 221 9249  :  Ramli
No 35 Persiaran Keramat Hujung
Datuk Keramat
54000 Kuala Lumpur


PUTRAJAYA
016 - 316 1017  :  Rosli


BUKIT JALIL / TMN KINRARA / PUCHONG PERDANA
019 - 3218990   :   Meor
019 - 380 6675  :   Yati

 

 

SELANGOR

DENGKIL / SALAK TINGGI
019 - 215 1757 :  Zainab
016 - 207 1757:  Zainal Nor


ULU KELANG
011-1577 6687 :  Hamidi


GOMBAK
012 - 239 3546 :   Mohd Amin


HULU LANGAT 
013 - 226 8965  :   Mazhan


BUKIT JELUTONG / SHAH ALAM / DENAI ALAM
019 - 690 4741  :   Mohd Sham


SG BULOH / SHAH ALAM / SUBANG
012 - 307 0808  :   Syahid


BANTING / SABAK BERNAM / SG.BESAR
011 - 3327 7232  :   Jun
012-365 5590      :   Fathul Muin


BANGI / KAJANG
016 - 316 1017  :  Rosli


NILAI / SEMENYIH / BERANANG 
012 - 247 0488                              :  Nurlis
019 - 310 4898 / 019 - 416 9598  :  Mustafa Rizal


SHAH ALAM / KLANG  / PORT KLANG 
013 - 208 4865  :  Faridah


AMPANG / KERAMAT 
012 - 258 7474  :  Linda

 


AGEN TASLY PERLIS


KANGAR / PERLIS
012 - 412 1331 : Haji Azmi


KANGAR / PERLIS
012 - 436 8739 : Aminullah

 

 


AGEN TASLY PULAU PINANG

Penang
013 - 595 6756  -  Hazizi

 

Bukit Mertajam / Butterworth
019 - 474 9460  -  Yaacob

 

 


AGEN TASLY KEDAH

SG.PETANI / BERTAM / KUALA KETIL
019 - 475 9460 : Widati
019 - 474 9460 : Yaacob


ALOR SETAR / JITRA / SG.PETANI
012 - 412 1331 : Haji Azmi
017 - 478 8896 : Hjh Noorela


JITRA / ALOR SETAR / POKOK SENA
016 - 491 9865 : Yusak


YAN / KUALA KEDAH
011 - 1547 1363 : Malek

 

 


AGEN TASLY PERAK

IPOH
013 - 5288 485  :   Zizah 

Boleh  WALK IN utk dptkan produk di alamat:-

Mazieana Cake House
No 23,  Hala Taman Meru 13
Pusat Komersial Taman Meru 2B
30020 Jelapang Ipoh 
Perak.


IPOH / MANJOI
019 - 578 3875  :  Jais


LUMUT / SITIAWAN / MANJUNG
018 - 967 4070  :   Azma Yahya
019 - 815 1204  :   Syed Alwi

 

TAIPING / KAMUNTING / PARIT BUNTAR
012 - 584 8045   :   Haji Hamzah


BAGAN SERAI
019 - 275 5215   :   Fasihah

 

 

AGEN TASLY NEGERI SEMBILAN

JEMPOL / KUALA PILAH / GEMAS
019 - 388 4428  :  Nur' Afifah


SENAWANG / SEREMBAN
019 - 275 5215  :  Fasihah


SEREMBAN 2 / SENAWANG / NILAI
019 - 650 0096  :  Bahar

 

 

AGEN TASLY MELAKA

SG UDANG / MELAKA
013-626 6839 : Zamree

MELAKA
011-1075 0146 : Zahari

 


AGEN TASLY JOHOR

KLUANG / JOHOR BAHRU 
017 - 761 3505  :   Hasnizam


KOTA TINGGI / BANDAR TENGGARA / KULAI
013-700 2652  :   Menhad bin Awab 


PENGERANG / JOHOR BAHRU
019 - 488 0029  :   Yusoff


MUAR / JOHOR BAHRU
013-626 6839  :   Zamre


NUSA JAYA / JOHOR BAHRU / SKUDAI
019 - 226 0505  :   Zulaifah


MUAR / LEDANG / BATU PAHAT
011-1075 0146  :   Zahari


MASAI / PASIR GUDANG / SERI ALAM
017 - 681 0406   :   Hakim

 


AGEN TASLY PAHANG

Raub / Bentong / Temerloh
013-913 0457  -  HAINI 


Kuantan / Jerantut
019-998 8640 -  MOHD NOORDIN

 

 

AGEN TASLY KELANTAN

KOTA BHARU / KUALA KRAI / GUA MUSANG
012 - 968 3042   -  Ida

KOTA BHARU
011-1489 5254 / 019 - 937 2628   -  Azmi

MACHANG 
019 - 415 2249  -  Yasmaniah

 

 


AGEN TASLY TERENGGANU

 

K.TERENGGANU / DURIAN BURUNG
012 - 983 5800  Haji Muhammad
017 - 935 5800  Kak Norziah

 

K.TERENGGANU / BESUT
012 - 949 4088  Nadia

 

MARANG / DUNGUN / KEMAMAN
013 -  961 8600  :      Sabri

 

 


AGEN TASLY SABAH

Tasly Sabah Stokis
No 7 Tingkat 1 Blok A
Lorong KK Taipan 1
Inanam New Township
88450 Kota Kinabalu, Sabah
Tel (O) : 088 - 383 506

HOTLINE

019-226 6478 / 012 - 358 6478
            
WAKTU OPERASI : 
Isnin - Jumaat               : 9am - 6pm
Sabtu                            :  9am - 3pm

 

 

 

 

DANSHEN PLUS
Pembersih Salur Darah
6 Fungsi Utama DANSHEN PLUS
 
1. Membersihkan Salur Darah
2. Merawat Penyakit Jantung Koronori
3. Melindungi dari Strok
4. Merendahkan Paras Kolestrol
5. Memperbaiki fungsi Ginjal
7. Melindungi Sel hati
Tanda-tanda di bawah menunjukkan salur darah kita bermasalah

Perasaan ketat pada bahagian dada.
Berasa Cemas
Berasa menggelabah?
Sesak Nafas?
Daya ingatan menurun?
Tidak tidur lena
Sakit atau Pening Kepala?
Kaki dan Tangan berasa Kebas?
Kepala berat sebelah
Sakit Kepala pada bahagian belakang kepala
Sakit tengkuk terutama waktu bangun dari tidur.
Migrain
Bunyi Berdesing di telinga
 
Sakit Jantung, Darah Tinggi, Sakit dada, Pembersih sumbatan dalam salur darah , Sakit tengkuk, Darah Tinggi , Serangan Jantung , Migrain , Stroke , mati pucuk , kebas tangan dan kaki , susah nafas, cepat penat, kencing manis , sakit kepala . 

serangan jantung, jantung tersumbat. ubat sakit jantung.