Menu

KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN

Blog perkongsian rawatan alternatif, gaya hidup sihat dan penjagaan kesihatan diri dan keluarga

header photo
800;400;b7b233e3cd645e798fc238525e1209f4f9a58916800;400;f5a61120e740251326ac73cb14282379cd89a35c800;400;88e8813ee30de9819f30bc71deeb0ba188d681d9800;400;2e26354183f8751759df268fb54e0b29c50f8d7c800;400;852c03664c64ccfe7ffea7db806e8721ebcfb5b5800;400;2baee8e16f5400f683bda6a272d587f6c582fe11800;400;e6facc4a19b446199b78863990265e7ebf65dee8800;400;8ee7f921665e1d510e53a124d6581afd98ea756b800;400;c4120b88782d4a64964d9abdb99c59a35b654891800;400;33e0fc792251e5d56a24e83c972f631ba1887ce3800;400;01f81f55cea6e6de48e9f8970ed9f58d07744806

"SILA BERI PERHATIAN" pada simptom-simptom berikut !

  • Kebas-kebas 
  • Sering berdebar-debar
  • Telinga berdengung
  • Lesu dan cepat mengantuk
  • Angin banyak dalam badan
  • Tercungap-cungap menaiki tangga
  • Sakit dan rasa tidak selesa di bahagian dada
  • Berpeluh-peluh dalam keadaan cuaca yang tidak panas
  • Mudah letih walaupun tidak melakukan aktiviti berat

 

Jika Anda ada simptom seperti diatas serta faktor umur sekarang, besar kemungkinan banyak plak yang telah terbentuk menyebabkan salur darah Anda tidak lancar

 

PUNCA PENYAKIT?

Nabi Muhammad saw pernah bersabda "Segala penyakit berpunca dari perut" membawa maksud apa jua yang kita makan atau minum akan masuk kedalam perut dan menghasilkan darah. Makanan yang bercampur berbagai-bagai bahan luaran menjadi punca utama darah tidak lancar dan sekaligus mengganggu kestabilan sistem badan dan organ. 

Bahan-bahan yang berlebihan tadi akan tertinggal dalam badan bila ianya tidak dinyahkeluarkan dengan sempurna dan mengganggu sistem pencernaan badan. Bahan-bahan ini akan larut dalam darah sebagai toksid lalu menyebabkan darah menjadi pekat dan tidak lancar.

Antara punca yang boleh menyebabkan salur darah tidak lancar :-

  • Pemakanan tidak seimbang
  • Mengambil makanan berkolestrol tinggi
  • Makanan yang terlampau manis atau masin
  • Makanan mengandungi pengawet, perasa dan pewarna tiruan

 

Awasi makanan berkolestrol tinggi

 

Apa jua yang terlarut dalam darah kita selain dari apa yang sepatutnya mengikut keperluan sebenar badan kita, haruslah dikeluarkan dengan kadar segera kerana boleh mengundang berbagai penyakit. Darah yang pekat menyebabkan saluran darah tidak lancar lalu menyukarkan peredaran darah yang membawa oksigen ke seluruh sel dan ini boleh mengundang pelbagai penyakit.​

 

menjaga-salur-darah-agar-lancar

PENTINGNYA MENJAGA SALUR DARAH 

 

Pentingnya menjaga salur darah adalah kerana darah dipam berulang-alik masuk dan keluar kepada setiap organ badan, sekaligus mempengaruhi sistem badan, sistem imun, antibodi, sistem saraf, hormon dan sebagainya. Bagi memastikan sistem ini berfungsi dengan baik kita sangat-sangat memerlukan darah yang lancar dengan kandungan oksijan dan zat yang diperlukan secukupnya serta mempunyai kadar kecairan yang sesuai.

 

jaga-saluran-darah-dalam-badan

 

Salur darah yang lancar membantu sistem dalam badan berfungsi dengan baik dan sekaligus membantu kita menikmati kehidupan berkualiti bersama keluarga!.

sakit jantung, kencing manis, strok, darah tinggi, gout, migrain, sakit kepala, darah sumbat

Adalah menjadi tanggung-jawab kita menjaga amanah yang dipinjamkan ini!

Salur darah yang stidak lancar mengundang pelbai penyakit sakit jantung, darah tinggi, kolesterol, tro

 keluarga-sihat-keluarga-bahagia

 

"HIDUP SIHAT AMAT BESAR NILAINYA"
 
Bila badan sihat, 
Kita boleh ke sana sini dengan suka hati
 
Tapi kalau kita sakit, 

Ahli keluarga pasti susah hati.

 

kehidupan manusia  muda hingga tua

Enjin lama dah tak sama seperti enjin baru

 

Sihat sepanjang Usia

Kita harus faham bahawa “tua” tidak bermakna sakit. Pada ketika dulu, kita biasa mendengar kematian disebabkan sakit tua. Mereka ini meninggal dunia hanya disebabkan usia mereka yang telah tua dan bukan disebabkan mereka ini berpenyakit.

Namun dengan menjaga salur darah sedari awal kita mampu membawa perbezaan yang besar dalam penjagaan kesihatan kita dan membantu kita untuk hidup Sihat Sepanjang Usia.

 

Bila SALUR DARAH LANCAR  :-

  1. Badan menjadi sihat
  2. Organ lebih cergas 
  3. Minda jadi aktif
  4. Menghasilkan antibodi bagi melawan penyakit
  5. Jiwa yang tenang dan hati yang sihat yang akan mengalir zikrullah bersama oksijen disegenap urat saraf kita sehingga ke saraf paling halus sekalipun, insya-Allah

 

 

Adalah menjadi tanggung-jawab kita menjaga amanah yang dipinjamkan ini!

 

rehat yang cukup

Dapatkan rehat yang Mencukupi


BERSENAM UNTUK sihat

Melakukan Aktiviti Bersenam


makan-makanan-seimbang

Makan makanan Seimbang

Atau

Mengambil herba yang bebas toksid!

 

KENAPA HERBA?

tasly-sihat-herba-jantung

Izinkan saya berkongsi...

 

KENAPA HERBA?

Manusia dijadikan daripada tanah dan akan kembali menjadi tanah bila mati kelak. Nabi Adam a.s. diajar bercucuk tanam untuk menjalani kehidupannya dimuka bumi ini, manusia pertama yang menafaatkan tumbuhan sebagai punca rezeki dan zat yang diperlukan oleh badan manusia. 

 

herba Tasly

Hasil tumbuhan banyak kebaikan pada tubuh

 

Justeru itu tumbuhan dan hasil tumbuhan jualah yang memberikan kita tenaga, meningkatkan kekebalan badan dan menangkis segala serangan penyakit. Tumbuhan amat berguna untuk membekalkan tenaga, zat, melancarkan perjalanan darah dan membekal oksijen yang diperlukan oleh badan.

 

Tumbuhan jualah yang menjadi ejen pembersih darah maka tumbuhanlah pilihan terbaik bagi meningkatkan kualiti kesihatan hidup seseorang.

 

PENEMUAN TERKINI!

 

Herba Tradisional

TASLY DANSHEN PLUS
 

Tasly-danshen-plus-pembersih-salur-darah

1 botol RM175 (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 

"Mencegah  lebih baik dari mengubati"

 

Mulakan hari dengan mengambil Tasly Danshen Plus, herba tradisional yang berfungsi melancarkan salur darah bagi mendapat tahap kesihatan yang lebih baik. 

 

Pilihan BIJAKSANA untuk KEHIDUPAN Sihat!

Inilah 5 sebab utama kenapa anda perlu mengambil TASLY DANSHEN PLUS :-

  1. Melancarkan perjalanan darah
  2. Membuang angin dalam badan
  3. Meningkatkan prestasi tubuh 
  4. Melegakan rasa tidak selesa pada dada
  5. Melancarkan proses penyingkiran toksid dalam badan
     

 

khasiat Tasly herba jantung


 "Kandungan 4 herba utama Tasly Danshen Plus"

 

khasiat-tasly-danshen-kandungan-utama
 

1. Radix Salvia Miltiorrhizae

Fungsi utama:-

Menggalakkan peredaran darah 

Digunakan sebagai ubat tradisional Cina selama beribu-ribu tahun dahulu. 

Tercatat dalam buku perubatan terkenal Cina ketika Dinasti Ming.

 


 

tasly-lancar-darah-cegah-sakit-jantung
 

2. Radix Panax Notoginsen

Fungsi utama:-

Menggalakkan peredaran darah

Sebagai ubat tradisional Cina

 


tasly-radix-astragali

3. Radix Astragalus Membranaceus

Fungsi utama:-

Membantu  mengekalkan tenaga dalaman

Meningkatkan imuniti badan


 

tasly-dqanshen-jantung-rosewood
 

4. Rosewood
 

Fungsi utama:-

Meningkatkan peredaran darah

 


 

herba jantung tasly

TASLY DANSHEN PLUS

PILIHAN BIJAKSANA UNTUK KEHIDUPAN SIHAT

 

tasly-danshen plus herba jantung dan lancar darah

1 botol RM175  (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 


Guna dengan penuh keyakinan kerana Tasly Danshen Plus Telah Mendapat Pengiktirafan :-

  • 100% bahan asli dan tanpa pengawet
  • Tumbuhan herba semulajadi
  • Tiada kesan sampingan
  • Menggunakan mesin berteknologi bagi menghasilkan herba berkualiti tinggi
  • Mendapat pengiktirafan dari pelbagai pihak
  • Lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) - (MAL 05051150TC  / MAL05092454TC)
  • Sijil Halal Jakim - No Ruj : JAKIM(22.00)/492/2/1 051-07/2005

 

anak panah

 

Apa Yang Berlaku Selepas 30 Minit Mengambil Tasly Danshen Plus?

LIHAT VIDEO INI

 

 


Pilihan Bijaksana Untuk Kehidupan Sihat

HERBA-JANTUNG-TASLY

TASLY DANSHEN PLUS

 

TASLY HERBA JANTUNG LANCAR DARAH

1 botol RM175 (30 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm185)

 

Untuk mendapat kesan pemulihan yang lebih optimum di syorkan mengambil TASLY DANSHEN PLUS bersama DONG CHONG COA

 

tasly-dong-chong-coa-asma-sakit-dada

1 botol RM135 (100 kapsul)

(tambahan rm10 untuk kourier @ rm145)

LULUS KKM - MAL 05092454 TC

 

pembayaran-tasly

 

KEISTIMEWAAN DONG CHONG CAO

DONG CHONG CAO diperbuat daripada bahan herba  semulajadi.

Ia membantu menyediakawal sistem imun

 

Pemilihan CORDYCEPS yang terhad dan berhati-hati

Datang dari kawasan yang khusus  iaitu Qing-Hai,Tibet.

Herba Tradisional yang sesuai dengan badan manusia.

 


TEMPAHAN TASLY

ISTIMEWA PAKEJ KOMBO

 

TASLY HERBA JANTUNG DAN DARAH TINGGI

 

BELI dengan penuh YAKIN !!!

Perniagaan ini sudah berada di pasaran dunia antarabangsa semenjak tahun 1994 !!!
100% kejayaan penghantaran produk  !!!


JAMINAN : Wang Dikembalikan Jika Produk Tidak Diterima

 

testimoni ubat jantung Tasly Danshen Plus

 

UNTUK TEMPAHAN

 

TEMPAHAN-TASLY

 

LANGKAH 1 - MAKLUMAT BANK

Sila lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah :-

 

LDR Training & Services
No Akaun : 562179-512813
Email :  taslysihat@gmail.com

(H/P) 019-226 6478/ 012-358 6478

 

ATAU

 

 

MOHAMAD TAJUDIN BIN MOHAMAT GHAZALI
NO AKAUN : 7039182763
Email :  taslysihat@gmail.com

(H/P) 019-226 6478/ 012-358 6478

 

 

PILIHAN BIJAKSANA UNTUK KEHIDUPAN SIHAT

 

Apa kata pengguna bijak?

bayar-tasly

agen-tasly-bandar tunrazak-cheras

HJ ZULKIFLI NAHAR
Tasly Bdr Tun Razak Centre
019-305 9599

 

BADAN LEBIH BERTENAGA & NAIK TANGGA TAK MENGAH MCM DULU


Saya persara DBKL.  2 tahun lepas selepas bersara saya buat medical check-up dan didapati salur darah saya tersumbat. Kawan saya Hj. Naziff mengesyorkan saya mengambil Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Cao. Setelah empat bulan saya mengambil herba tasly saya rasa lebih bertenaga dan naik tangga pun tak mengah.

Kini saya dapat menikmati kualiti hidup yang lebih baik dan mengalukan pesara-pesara untuk mencuba produk Tasly. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya Hj Zulkifli Nahar,  di 019-305 9599

 


Tasly ubat jantung

ANUAR BIN PUNGUT
Tasly Sri Petaling / Bukit Jalil Centre
014-386 5327


SIMPTOM BERDEBAR-DEBAR, SUSAH BERNAFAS & RASA NAK PITAM MULAI HILANG


Saya bekerja selama 21 tahun dibidang perladangan sebelum berhenti. Kerja ladang sangat stress dan perlu kebijaksanaan dan kesabaran.

Saya tiada penyakit dan tidak merokok. Cuma selepas berhenti saya tidak berehat dengan cukup kerana menjaga anak istimewa yang mengalami Autisme. Anak saya mempunyai tabiat berjaga malam dan tidur di waktu siang.

Mengalami sesak nafas
5 minggu yang lalu semasa mengimamkan solat Isyak di surau, saya telah mengalami sesak nafas, kepala berpusing seperti hendak rebah dan saya tidak mampu meneruskan solat tersebut. 

Isteri menghantar ke hospital dan saya telah dimasukkan ke wad pada malam itu. Ketakutan dan kebimbangan pada keadaan kesihatan terutama mengenang anak istimewa saya menyebabkan saya berfikir untuk mencari penyelesaian kepada masalah saya ini. Saya terjumpa herba Tasly dan disarankan untuk mengambil Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa.

 

Ubat jantung Tasly agen


 
Setelah 21 hari mengambilnya dan saya dapat rasakan perubahan dimana simptom-simptom susah bernafas, berdebar-debar, pening kepala dan rasa hendak pitam sudah mulai hilang.

Saya rasa lebih sihat dan bersemangat untuk meneruskan kehidupan ini. Saya bersyukur kepada Allah yang telah membuka jalan keluar dari permasalahan saya. Anda yang memerlukan maklumat berkaitan produk Tasly  boleh menghubungi saya, Anuar bin Pungut 014-386 5327

 

 


HAJI NAZIFF BIN MOKHTAR
Tasly Selayang Centre
017-3227553

 

BADAN BERTENAGA DAN TIDAK LETIH

Usia saya dah 6 series, selepas pencen tahap kesihatan saya menurun, badan cepat letih dan kurang bertenaga. Balik dari masjid, saya hanya mampu terbaring lesu dan banyak aktiviti saya terbatas walaupun aktiviti ringan seperti berjalan kaki. Ini membuatkan isteri saya mula risau melihat keadaan diri saya.

Saya memang percaya pada herba tradisional Tasly tapi saya tidak mengambilnya dulu. Namun isteri saya telah lama mengamalkan Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa dan saya lihat isteri saya sangat sihat dan bertenaga. Atas nasihat isteri, saya mula mengambil Danshen Plus dan Dong Chong Coa dan setelah hampir 3 bulan saya dapat rasa perubahan pada diri, badan semakin sihat dan bertenaga sehingga kini.  

TASLY-DANSHEN-HERBA-JANTUNG-SIHAT

Syukur Alhamdullilah kini saya boleh berjalan kaki ke masjid, melawat kebun kawan saya di Mantin tanpa rasa lesu macam dulu lagi.

Nasihat saya terutama bagi rakan-rakan yang dah pencen macam saya, jika salur darah tidak lancar macam-macam penyakit akan singgah terutama dengan usia kita begini. Maka saya cadangkan ambil Tasly Danshen Plus & Dong Chong Coa. Kini saya giat perkenalkan pada kawan-kawan kebaikan herba ini serta menjalankan perniagaan sepenuh masa di Tasly. Anda disekitar Kuala Lumpur atau Selayang boleh hubungi saya terus Haji Nazif 017-3227553


tasly-agen-terengganu-ubat-jantung

HAJI MUHAMMAD BIN YUSOF
Agen Terengganu
012-983 5800
017-935 5800


SEGAR WALAUPUN BEKERJA SEHARIAN

Saya tinggal di Terenganu dan sibuk menguruskan perniagaan sepanjang hari. Kadangkala saya menjadi letih dan lesu kalau seharian bekerja.

Saya mencuba produk Tasly Danshen Plus dan lepas seminggu saya dapati yang saya tidak mudah penat. Tertanya-tanya apakah keistemewaan herba ni lalu saya pergi seminar tentang produk Tasly di KL. Alhamdulillah saya mula yakin dengan kebaikan herba ini dan ketika itu sudah mula mengambil Dong Chong Cao.

Dah 3 bulan saya dan isteri mengambilnya bagi mengekalkan kesihatan kami dan juga memperkenalkan pada rakan-rakan dan pelanggan kami di sini. Alhamdulilah respon yang sangat positif dari mereka.

Jika anda berada di Terengganu dan berminat untuk mengetahui secara lebih lanjut tentang produk Tasly boleh menghubungi saya, HAJI MUHAMMAD 012-983 5800  /  017-935 5800


tasly-klang-ubat-jantung

FARIDAH ISMAIL
Tasly Klang Centre
013-208 4865
019-220 0545


BADAN LEBIH BERTENAGA

Saya tinggal di Klang dan sibuk seharian menguruskan keluarga serta beberapa aktiviti kemasyarakatan menyebabkan badan cepat letih. Ketika itu saya mula mencari produk herba yang selamat serta tidak memudaratkan kesihatan lalu terjumpa laman web ini.

Saya sangat selektif bila mengambil sesuatu produk herba. Namun bila melihat produk Tasly memiliki kelulusan dari KKM, halal Jakim serta sijil indikasi Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, telah menambahkan keyakinan saya untuk mengambilnya tanpa ragu-ragu. Produk ini terbukti dalam kelasnya yang tersendiri, tiada keraguan dari segi kandungan, tiada percemaran bahan-bahan terlarang, selamat untuk dimakan serta tidak memudaratkan kesihatan.

Seminggu selepas mengambil Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa, saya mengalami perubahan bila mana badan lebih cergas dan bertenaga walaupun sibuk seharian.

Tasly ubat jantung agen klang


Alhamdulillah kini dah 3 tahun saya dan suami mengambil Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa sebagai pencegahan kerana kami percaya "Mencegah itu lebih baik dari Merawat"

Saya nak kongsikan kebaikan produk Tasly ini agar lebih ramai orang menikmati kualiti kesihatan hidup yang lebih baik. Jika anda berada di Klang, Shah Alam, Port Klang dan sekitarnya dan mahu mendapatkan produk ini sila hubungi kami ; FARIDAH  013-208 4865  /  RAZALI 019-220 0545


tasly agen sabak Bernam herba jantung

JUNENAINI BINTI BUNARI 
Tasly Sabak Bernam Centre
011-3327 7232


SALUR DARAH TIDAK LANCAR

Jun tinggal di Sabak Bernam dan mulanya jun beli Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Cao untuk mak sebab menurut doktor salur darah mak tidak lancar.

Jun tambah yakin dengan produk Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Cao setelah melihat kesihatan mak bertambah baik.  Pada usia 74 tahun, mak aktif dan cergas, malah mak boleh pergi melancong lagi dan ini membuat Jun berminat untuk mencuba pada diri jun pula. 

 

tasly-ubat sakit dada

Alhamdulilah suka tengok mak sihat

 

tasly-ubat-jantung-terbaik

Pilihan Bijaksana

 

Syukur Alhamdulillah, kalau dulunya jun kerap penat dan sering mengeluh keletihan tapi kini jun cergas dan bertenaga. Jun sangat gembira kerana membuat pilhan yang bijak memilih herba Tasly ini untuk diri jun sekeluarga.

Kerana yakin dengan produk ini, kini jun nak berkongsi kehebatan produk ini serta peluang bisnes Tasly bersama kawan-kawan dan keluarga. Kepada mereka yang tinggal di sekitar Sabak Bernam, Kuala Selangor dan sekitarnya jika nak cuba produk Tasly untuk diri sendiri atau untuk tambah income boleh hubungi terus Junenaini (JUN)  011-3327 7232.


TASLY-AGEN-ULU-KELANG-SELANGOR

HAMIDI MD NOR 
Tasly Ulu Kelang Centre
Tel : 011-1577 6687
 

NAIK TANGGA TANPA TERCUNGAP 
 
Saya seorang guru silat dan dikenali sebagai cikgu Midi berusia 43 tahun. Saya banyak mengajar kesana kemari dan kurang berehat menyebabkan saya cepat penat. Kadangkala dalam kesibukkan lepas mengajar, saya tidak menjaga pemakanan dan makan apa saja dan itu mungkin antara faktor yang menyumbang pada kepenatan badan saya.
 

tasly-tak-mengah-naik-tangga-agen-tasly

Naik tangga tak cungap


Walaupun berbadan kurus, namun bila naik tangga saya kerap berhenti kepenatan. Kawan suruh cuba produk Tasly Danshen plus dan Dong Chong Cao. Saya sangat terkejut selepas 1 bulan, banyak perubahan pada kesihatan saya, naik tangga pun senang, tak tercungap-cungap lagi macam dulu.
 
Alhamdulillah Tasly Danshen Plus banyak membawa perubahan pada kualiti kesihatan saya, malahan bersilat pun makin rancak. Kini saya teruja nak kongsikan kebaikan herba ini, sila hubungi saya Cikgu Midi  011-1577 6687


tasly-sabah-stokis

MOHD TAJUDIN BIN MOHT GHAZALI
Kota Kinabalu
012-8664927

 

SALUR DARAH TIDAK LANCAR
 
Saya tinggal di Kota Kinabalu dan kerap makan seafood dan mula mengambil Tasly Danshen Plus, Dong Chong Coa dan Deepure Tea semenjak 2014. Saya dapat rasa perubahan bila jari kaki saya tidak kebas-kebas macam dulu lagi.

Sebagai langkah pencegahan saya terus mengambilnya sehingga kini.
 
Disebakan kesihatan amat penting, saya mengesyorkan anda untuk mengambil herba ini bagi mencegah dari pelbagai penyakit. Kos rawatan hari ini semakin tinggi, jadi mencegah dan menjaga salur darah sedari awal adalah lebih baik agar kesihatan pun terjaga. Hubungi saya untuk maklumat lanjut Tajudin 012-8664927


TASLY-WANGSA-MAJU

HAJI MOHD AMIN BIN MOHD ISHAK  
Tasly Wangsa Maju Centre
012-239 3546

 

TIDAK PENAT DAN AKTIF

Saya rasa perbezaan yang besar bila mana tidak lagi merasa penat apabila bergerak aktif.  Kini saya terus mengambil Tasly Danshen Plus & Dong Chong Cao sebagai makanan tambahan dan langkah pencegahan.

Saya juga menggalakkan rakan-rakan saya untuk mengambil herba ini dan mendapat reaksi positif dari mereka.Saya cadangkan kepada mereka di luar sana yang mempunya simtom salur darah yang kurang lancar, boleh lah mencuba Tasly Danshen Plus Dan Dong Chong Cao, kerana salur darah yang kurang lancar, boleh menyebabkan pelbagai penyakit. Bagi yang berminat untuk mendapat penerangan lanjut boleh hubungi saya HAJI MOHD AMIN 012-239 3546

 


UBAT-JANTUNG-TASLY

MD RAMLY B OTHMAN 
Tasly Keramat Centre

019-221 9249
012-258 7474

 

NAIK TANGGA TAK MENGAH LAGI

Pada usia 59 tahun, tahap kesihatan saya sangat teruk hingga kerap kali masuk hospital. Doktor mengesahkan salur darah saya tidak lancar dan mengundang pelbagai penyakit. Kerapkali saya tercungap kepenatan dan dinasihatkan untuk melakukan pembedahan.

Dulu panjat satu anak tangga pun dah mengah hingga saya dipertemukan dengan Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa. 

Tahun 2014 masa melawat isteri bersalin, lif hospital rosak lalu saya terpaksa memanjat beberapa anak tangga. Bila sampai diatas kakak saya menegur sebab terkejut melihat saya tidak cungap dan kepenatan macam dulu. 

Saya sendiri tidak sedar perubahan kesihatan saya semakin baik dan stabil. Alhamdulilah sehingga kini sudah 4 tahun saya terus mengambil Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa bagi menjaga kesihatan saya untuk kekal sihat. 

KELUARGA-SIHAT TASLY

Saya berkongsi dari pengalaman saya sendiri dan saya memahami betapa besarnya nikmat sihat setelah melalui kesakitan dulu. Jadi nasihat saya betapa pentingnya menjaga salur darah dalam badan, sebab bila salur darah berjalan lancar semua sistem dalam badan akan berfungsi dengan baik.

Anda nak tahu rahsia herba Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa sila hubungi saya, abang Ramli 019-221 9249 / Linda 012-2587474


TASLY-AGEN-UBAT-JANTUNG-LANCAR-DARAH

MEOR AZHAR BIN MEOR MOHD TAHIR 
Puchong
019-321 8990


KELUARGA SENANG HATI BILA SIHAT

Saya pakcik Meor, seorang pesara polis. Masa bekerja dulu memang sibuk, tidak tentu masa dan pemakanan pun tidak terjaga. Bila selepas bersara, tahap kesihatan agak merosot. 

Alhamdulillah selepas mengambil Tasly Danshen plus dan Dong Chong Cao. Kini kesihatan pakcik semakin baik, cergas dan bertenaga. Bulan lepas pakcik dan keluarga berjalan-jalan ke luar negara dengan gembira. Isteri dan anak-anak senang hati melihat kesihatan pakcik, sihat dan bertenaga tidak seperti dulu. 

Dan kini pakcik dan isteri semakin aktif memperkenalkan herba Tasly kepada kawan kawan yang memerlukan. Nasihat pakcik amalkan makan herba Tasly setiap hari agar kesihatan terjaga dan dapat menikmati kualiti hidup yang lebih baik bersama keluarga. Marilah hubungi pakcik meor agar kami dapat bantu anda 019-321 8990


tasly-agen-johor

ZULAIFAH MUSTAPHA
Agen Tasly Johor
019-226 0505


SIHAT BERTENAGA TAK CEPAT PENAT

Saya duduk di Johor dan sibuk menguruskan keluarga sepanjang hari. Kadangkala saya turun ke KL bagi urusan kerja dan kadangkala menyebabkan saya cepat penat terutama bila memandu jauh.

Saya mengambil produk Tasly Danshen Plus dan Dong Chong Coa. Alhamdulillah saya mula dapati badan saya lebih sihat dan pernafasan saya bertambah baik. Sehingga kini saya masih mengambil Tasly Danshen Plus bagi mengekalkan kesihatan saya. 

Jika anda berada sekitar Johor dan berminat untuk mengetahui secara lebih lanjut tentang produk Tasly boleh menghubungi saya, kak Zue 019-226 0505


BERMINAT MENJADI AGEN?

AGEN TASLY DIPERLUKAN

BENGKEL REKRUT AGEN 2017

850;450;7ee13b132d920f9a96c0118538b4322af78ba099850;450;44dc32ec2be85e18a5068781d540e0efdd9c2b4c850;450;626231c03f7b05313a9271ed9fde798d98b907a3850;450;466b143b212fc009b912cc06879707686db5e06b850;450;c24c8ccea9d03e8cca2eec15130b3b610283e369850;450;f57b60bed94bc3b4b7186ddb8065fc62e4574230850;450;9fcd829c222e5added7c48cd843d1bd582e1337e850;450;b304199a7e8e1ee41f3bbed13d77134dbcf7615c850;450;e6033c1f94fa6f3a973371eee27e47d88d373a71850;450;df1bde636c7127cf4f325b30ef60f53c27eaa0f2850;450;e174625a3fdeec45e06fa1633645ef79cc3d41cb850;450;4937a7a01a23b1f96be236cac2d25528f0de9642850;450;fd0c1c5888710a1fe94e6ea19e1830ac6e719520850;450;d6efd43603e4aba9c65e57774db0f14c36d96f33850;450;a472f7d96ef27c336ee70bd1dac5fa23321fd17c850;450;8d39ba6e578013345265f5f2716523833d973bb1

DAPATKAN TIPS RAHSIA SIHAT SECARA PERCUMA DISINI!


 TASLY SABAH

Tasly Sabah Stokis
No 7 Tingkat 1 Blok A
Lorong KK Taipan 1
Inanam New Township
88450 Kota Kinabalu, Sabah
Tel (O) : 088 - 383 506

HOTLINE

019-226 6478 / 012 - 358 6478
            
WAKTU OPERASI : 
Isnin - Jumaat               : 9am - 6pm
Sabtu                            :  9am - 3pm

 

 

 

 

DANSHEN PLUS
Pembersih Salur Darah
6 Fungsi Utama DANSHEN PLUS
 
1. Membersihkan Salur Darah
2. Merawat Penyakit Jantung Koronori
3. Melindungi dari Strok
4. Merendahkan Paras Kolestrol
5. Memperbaiki fungsi Ginjal
7. Melindungi Sel hati
Tanda-tanda di bawah menunjukkan salur darah kita bermasalah

Perasaan ketat pada bahagian dada.
Berasa Cemas
Berasa menggelabah?
Sesak Nafas?
Daya ingatan menurun?
Tidak tidur lena
Sakit atau Pening Kepala?
Kaki dan Tangan berasa Kebas?
Kepala berat sebelah
Sakit Kepala pada bahagian belakang kepala
Sakit tengkuk terutama waktu bangun dari tidur.
Migrain
Bunyi Berdesing di telinga
 
Sakit Jantung, Darah Tinggi, Sakit dada, Pembersih sumbatan dalam salur darah , Sakit tengkuk, Darah Tinggi , Serangan Jantung , Migrain , Stroke , mati pucuk , kebas tangan dan kaki , susah nafas, cepat penat, kencing manis , sakit kepala . 

serangan jantung, jantung tersumbat. ubat sakit jantung.