Menu

DANSHEN PLUS

Herba Penawar Jantung

header photo

Herba Pilihan No.1 Di Dunia

MAKSUD TERSEMBUNYI DARIPADA TANDA-TANDA SAKIT DIBADAN

Adakah anda sering berasa letih dan lesu kebelakangan ini?....letih dan lesu selepas bekerja seharian adalah lumrah tetapi jika anda kerap merasainya walaupun ketika melakukan perkara remeh maka SILA BERI PERHATIAN. Walaupun anda tidak sakit ini tidak bermakna anda SIHAT. Terdapat 99.9% individu berada dalam Separuh Sihat yang boleh mencetuskan Penyakit Kronik seperti SAKIT JANTUNG !

 

sakit jantung

 

SILA BERI PERHATIAN PADA SIMPTOM BERIKUT :-

  1. Lemah Tubuh Badan
  2. Kurang Penglihatan dan Rabun
  3. Sakit Dada
  4. Telinga Berdengung
  5. Sakit Kepala dan Berat Kepala
  6. Berdebar-debar
  7. Pening Kepala
  8. Rasa Dahaga dan Kerap Kencing
  9. Kebas-kebas Tangan dan Kaki
  10. Demam dan Rasa Tidak Selesa Di Bahu
   
Tanda-tanda awal masalah jantung    

Statistik pada tahun 2010  setiap hari 32 orang mati secara mengejut akibat serangan jantung serta penyakit kronik yang lain. Peningkatan jumlah kematian semakin meningkat setiap tahun. Penyakit jantung merupakan pembunuh NO 1 di negara kita. Sebab itu kita harus mengenal pasti simptom-simptom yang sering terjadi kepada keluarga terdekat dan pastikan dibawa ke hospital dengan kadar segera. Jika tidak ia akan memudaratkan dan kemungkinan boleh menyebabkan kematian sekiranya masalah jantung tersebut di tahap kritikal. Kepantasan anda membuat pencegahan mampu menyelamatkan nyawa anda dan orang yang anda sayangi !

 

   
TASLY DANSHEN PLUS CEGAH SAKIT JANTUNG
PENCEGAHAN AWAL MENYELAMATKAN NYAWA!

 

BAGAIMANA SERANGAN JANTUNG TERJADI?

KLIK VIDEO DIBAWAH

   

 

SALUR DARAH TERSUMBAT PUNCA SAKIT JANTUNG

   

salur darah tersumbat

 

KETAHUI SIMPTOM-SIMPTOM GANGGUAN JANTUNG

SIMPTOM SAKIT JANTUNG

Dapatkan Pencegahan dan Rawatan Awal dengan mengetahui SIMPTOM SERANGAN JANTUNG

  1. Rasa tidak selesa pada dada seolah-olah ada sesuatu yang menekan
  2. Rasa sakit menular ke leher seolah-olah ada sesuatu yang mencekik
  3. Rasa lenguh pada lengan terutama ketika bekerja atau melakukan sesuatu aktiviti
  4. Sukar bernafas seolah-olah ada sesuatu yang menikam pada dada
  5. Pedih perut iaitu seperti ada angin atau mengidap gastrik
  6. Kepala berpusing Badan lemah serta berpeluh sejuk

JANGAN BIMBANG....

kini ada Penawarnya!

TASLY DANSHEN PLUS

Pilihan No 1 Didunia

Penemuan Terkini !. Satu pertemuan yang memberi harapan kini heboh diperkatakan didalam Media Antarabangsa tentang TASLY DANSHEN PLUS Herba Penawar Jantung Dan Pembersih Salur Darah. Kajian Klinikal 9 daripada 10 pengguna menyatakan mereka bertambah sihat. Pastikan Anda Mencubanya!

 

UBAT HERBA JANTUNG DAN KOLSTEROL

 

TENTANG TASLY DANSHEN PLUS

Selepas bertahun-tahun menjalan ujian aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan santifik terbukti suatu ubatan tradisional cina yang dipermodenkan mempunyai fungsi mempertahankan lapisan dalam saluran darah. Pengambilan Danshen Plus untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan serangan kardiovaskular. Oleh itu Danshen Plus keluaran syarikat farmaseutikal Tasly berfungsi untuk merawat dan mencegah pelbagai penyakit khususnya penyakit JANTUNG KORONARI (CHD) yang kini merupakan pembunuh No1 di dunia.

 

Penyelidikan klinikal keatas TASLY DANSHEN PLUS membuktikan:-

  • 40.2% pesakit menyatakan Danshen Plus dapat mengurangkan kesakitan dengan segera
  • 48% pesakit menyatakan Danshen Plus berjaya menghentikan angin pektoris dalam masa 3-8 minit dengan pengambilan secara sub-lingual (buka kapsul dan taburkan bawah lidah
  • Aplikasi klinikal Danshen Plus dapat memberi kesan segera seperti nitrogliserin oleh itu Tasly Danshen boleh digunakan semasa kecemasan

TASLY PILIHAN 200 JUTA PENDUDUK DUNIA SETIAP HARI

Herba Tasly Danshen Plus telah mendapat kepercayaan pengguna seluruh dunia semenjak tahun 1994. Penghasilan produk melalui alam semulajadi ini telah terbukti selamat dan berkesan. Buku klinikal Danshenform setebal 254 mukasurat yang dijalankan oleh 382 pakar perubatan kini menjadi rujukan pakar perubatan sedunia terutama dalam bidang perubatan kardiovaskular (jantung). Kajian dalam buku ini membuktikan Tasly Danshen Plus mempunyai banyak kelebihan iaitu :-

  1. Melancarkan saluran darah termasuk pembuluh darah
  2. Mencegah kerosakan pembuuh darah dan penyumbatan
  3. Mencegah pembentukan arterosklorosis
  4. Mengurangi kepekatan darah
  5. Mengawal sistem pembekuan darah dan mempercepatkan proses pemecahan pembekuan darah
  6. Mengurangkan ketegangan arteri koronari

 

6 FUNGSI UTAMA TASLY DANSHEN PLUS

1. Mencegah Penyakit Jantung Koronari

Berfungsi anti-pengumpalan platelet, mengurangkan kepekatan darah, meningkatkan mikro-peredaran, anti-oksida dan menyingkirkan radikal bebas

Para professional mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki >35 tahun dan perempuan >40 tahun mengambil Kapsul Danshen plus secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.

2. Mencegah Daripada Strok 

Mencegah pembentukan gumpalan darah beku dan embolisasi dan memperbaiki peredaran darah dengan menyingkirkan stasis darah

Aplikasi klinikal menunjukkan penggunaan TASLY DANSHEN PLUS KAPSUL bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit strok otak

3. Melancarkan Mikro-peredaran

Melancarkann mikro-peredaran iaitu peredaran darah antara kapilari arteri dan vena dan meningkatkan mikro-peredaran badan

Kajian di Fakuliti Perubatan Universiti Keio, Japan menunjukkan bahawa TASLY DANSHEN PLUS mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikro-peredaran

4. Mengurangkan Lemak Darah (Kolesterol)

Membantu pengurangan paras lipid darah terutamanya kolestrol dan mengurangkan kepekatan lipid darah dan trogliserida

5. Merawat komplikasi Diabetes dan Buah Pinggang

Mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium dan membantu pengurangan paras trigliserida dan kolestrol

6. Melindungi Sel Hati

Tabiat pengambilan alkohol yang berlebihan dan pengambilan makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati. serta perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan

Penggunaan DANSHEN PLUS selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak

 

Kaedah Satelite Mapping Technology

Melalui "Clinical TrialsApproval – US FDA Phase 1" terbukti Kapsul Danshen Plus mempunyai fungsi membersihkan lapisan dalaman saluran darah selepas 30 minit pengambilannya.

Video ini adalah hasil kajian sebenar yang di buat di Medical School of Keio University Japan (80,000x zoom) menggunakan kaedah Satellite Mapping Technology (SMT). Ia membuktikan keberkesanan Danshen Plus Kapsul menyingkirkan kolestrol dan plak yang menyebabkan sumbatan di dalam saluran darah mikro (kapilari). Video ini adalah hasil ujian FDA Fasa ke 2 selepas kejayaan ujian FDA Fasa pertama. Saksikan bagaimana Danshen Plus bertindak menyingkirkan plak-plak dan halangan yang menyebabkan sumbatan di dalam pembuluh darah mikro (kapilari) dalam masa 6 minit melalui "Clinical Trials Approval – US FDA Phase 2" 
 
 

 

 

KERATAN AKHBAR UTUSAN TENTANG TASLY DANSHEN PLUS

KLIK UNTUK BACA

 

 

 APA KATA DOKTOR TENTANG TASLY DANSHEN PLUS?

Klik Video Ini..

           

 

SOALAN YANG SERING DI TANYA ?

Apa kandungan utama Tasly Danshen Plus?

Ada 4 kandungan utama dalam produk herba Tasly Danshen Plus. Kesemuanya merupakan ubat tradisional china yang telah digunakan beribu-ribu tahun lamanya dan kini dihasilkan melalui teknik-teknik moden yang bersesuaian dengan penduduk negara Asia Tenggara yang beriklim panas dan lembab. 4 kandungan tersebut adalah :-

1. RADIX SALVIA

  • Menbekalkan khasiat kepada darah & menstabilkan status darah
  • Mengalakkan peredaran darah dengan menyingkirkan statis darah

2. NOTO GINSENG

  • Menghentikan pendarahan

3. RADIX ASTRAGALI

  • Mengekalkan tenaga vital
  • Meningkat sistem imuniti badan

4. ROSEWOOD

  • Meningkatkan keupayaan peredaran darah
  • Mencegah pembentukan bekuan darah

 

Penting : Sebelum membeli sesuatu produk pastikan ia ada kelulusan Halal JAKIM, KKM dan US-FDA

Produk ni ada sijil halal ke?

YA. Produk Tasly Halal adalah 100% halal dan selamat untuk dimakan. Kandungan produk 100% dari tumbuhan herba tanpa bahan kimia. Sila klik link DIREKTORI HALAL bagi pengesahan :-

http://www.halal.gov.my

 

Produk Tasly ada Kelulusan KKM ke?

YA. Syarikat Tasly telah menghantar produk kepada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk membuat analisa agar setiap produk selamat digunakan. Sila Klik link untuk pengesahan KKM :- 

http://kkm.gov.my

 

Produk ni lulus FDA - apa itu FDA? 

YA. Produk Tasly juga telah mendapat pengiktirafan US - FDA (sebuah badan antarabangsa yang mengawal selia Ubatan dan Makanan yang beroperasi di Amerika Syarikat). Bagi mendapat pengiktirafan FDA, syarikat Tasly telah menepati 6 piawai antarabangsa iaitu 6G. Untuk keterangan lanjut tentang US-FDA sila klik link dibawah ini :-

http://fda.gov

 

FAKTA TENTANG SYARIKAT TASLY

  • Syarikat TCM yang pertama mendapat kelulusan US-FDA IND diantara 6 ribu syarikat TCM di negara China
  • Telah bertapak di Malaysia lebih dari 10 tahun
  • Lebih 100 ribu rakyat Malaysia mengambil produk Tasly setiap hari
  • Produk ini telah di gunakan hampir 35 buah negara
  • Tasly Danshen Plus ada pilihan No 1" di dunia bagi merawat masalah jantung
  • Lebih 200 juta penduduk dunia mengunakan TASLY setiap hari
  • Lebih dari 10 ribu hospital di China menggunakan produk TASLY
  • Produk TASLY juga telah di gunakan lebih dari 30 buah negara seluruh dunia antaranya Jepun, Korea, Vietnam, UAE, Russia, Amerika, Brazil, Perancis, Singapura, Indonesia dan Afrika

 

IBU PEJABAT TASLY DI TIANJIN, CHINA

 

tasly seluruh dunia

 

TASLY SYARIKAT FARMASEUTIKAL DUNIA

 

 BUKU RUJUKAN PAKAR PERUBATAN SEDUNIA


TESTIMONI

“Sesungguhnya Allah SWT jua yang memberi kesembuhan pada setiap penyakit yang di uji kepada hambanya. Produk hanyalah Asbab kepada kesembuhan yang datangnya dari Allah SWT. Ruangan ini hanyalah perkongsian testimoni pengguna yang berjaya dirawat melalui kesungguhan dan pengambilan mengikut aturan”

 

TESTIMONI 1

ABANG RAMLI BAHAGIA BERSAMA KELUARGA

Pada usia 59 tahun saya kena serangan jantung. 2 kali dikejarkan ke hospital dengan ambulan, masa kena attack saya di rumah dengan keluarga. Tiap kali kena anak isteri mula bimbang dan cemas melihat keadaan saya, badan jadi lemah, berpeluh sejuk semacam, dada rasa pedih, nafas tersekat macam ada sesuatu yang mencekik, memang seksa keadaan saya masa tu. Namun itu semua masih belum menyedarkan saya apalagi saya perokok tegar pulak tu, memang payah nak berhenti!.

Akibat dari kecuaian sendiri, kesihatan saya semakin merosot, kad klinik mula bersusun. Sakit jer pergi dari satu klinik ke klinik, asyik makan ubat hingga akhirnya masuk IJN. Bila Doktor di IJN kata tiada pilihan, mesti buat bypass. Ketika itu saya mula tersentak!, tersedar akibat kesilapan sendiri!.. menyesal sangat sebab tak jaga kesihatan dari awal.... terbayang wajah anak isteri, saya TAK MAHU masuk bilik pembedahan, saya TAK MAHU buat bypass!.

Ketika itu saya mula berazam nak sihat, saya nekad berhenti merokok dan berikhtiar cari ubat penawar jantung. Saya yakin tiap penyakit ada ubatnya tapi kena rajin berusaha. Lalu tanpa jemu saya mencari pelbagai maklumat dalam buku dan internet tentang ubat jantung. Dalam pencarian itu saya terbaca TASLY DANSHEN PLUS. Saya baca banyak testimoni pengguna yang berjaya, juga ada kajian ilmiah yang terbukti secara saintifik. Saya lebih yakin bila ada journal perubatan dan di bukukan sebab banyak produk dipasaran hanya testimoni pengguna tapi tiada kajian ilmiah. Keyakinan bertambah lagi bila tengok video satellite mapping technology, lepas 30 minit makan KAPSUL DANSHEN PLUS darah menjadi lancar. Saya kata dalam hati mungkin ini penawarnya!. Tanpa tunggu lama terus ajak isteri pergi beli, tak sabar nak cuba!.

Saya mula makan TASLY DANSHEN PLUS & TASLY DONG CHONG COA, alhamdulilah selepas 1 minggu Nampak perubahan positif, rasa kebas berkurangan, badan pun tak letih-letih macam dulu. Atas nasihat Puan Siti, walaupun dah ada perubahan saya mesti terus mengambilnya kerana proses penyingkiran toksin memerlukan masa. Sebab saya berazam nak sihat, tak nak kena bedah jadi saya ikut seperti yang di sarankan. Setiap bulan saya akan ketepikan pendapatan dan melabur untuk kesihatan diri.

 

ABG RAMLI BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK TASLY

Masa berlalu dan saya sendiri tak sedar perubahan diri sehingga di tegur oleh kakak yang melawat isteri bersalin pada Mac 2014 lalu. Ketika itu lif rosak jadi saya turun naik tangga 3 tingkat tanpa rasa mengah dan semput, kakak yang tahu keadaan saya dulu rasa terharu dan bersyukur tengok saya. Berkat kesungguhan dan mengambil produk secara teratur kesihatan saya semakin baik, badan jadi bertenaga macam orang muda. Kini dalam usia 65 tahun pada Mac 2014 dianugerahkan pula seorang puteri. Siapa sangka dalam usia begini saya ada baby tapi dengan produk TASLY ia tidak mustahil terutamanya DANSHEN PLUS. Saya yakin apabila saluran darah berjalan lancar maka segala penyakit dapat dihindari. Alhamdulilah, anak2 dan isteri saya paling happy, kecerian bertambah pada wajah orang yang saya sayang.

Kini tanggungjawab saya nak berkongsi kebaikan produk ini dengan orang lain pula. Inilah rezeki sihat yang Allah beri pada saya melalui produk TASLY. Saya juga nak ucapkan terimakasih pada Puan Siti dan En.Tajudin yang banyak membantu memberi penerangan tentang produk ini. Pesan saya jika anda seperti saya, masih belum terlambat. Jangan tunggu sakit baru nak BERUBAT dan Jangan sampai terlambat untuk BERUBAT. Nanti MENYESAL tak sudah bukankah Mencegah itu lebih baik dari merawat - Abang Ramly 65 tahun - Keramat, Kuala Lumpur

 

Penafian : Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes

 


TESTIMONI 2

 

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES

 


TESTIMONI 3

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES

 


TESTIMONI 4 

Saya Suhaimi rakyat Malaysia dan telah menetap di Negara Thailand selama 20 tahun saya telah mengalami serangan sakit jantung sebanyak dua kali iaitu pada tahun 2002 dan 2004. Saya telah membuat pemeriksaan di banyak tempat dan hospital dan kebanyakan mereka mengatakan saya tidak ada harapan untuk meneruskan kehidupan. Ini adalah disebabkan tidak boleh membuat by pass dan juga stent pada pembuluh darah saya yang telah tersumbat dan kritikal.

Selama 12 tahun saya menderita penyakit pembuluh darah jantung tersumbat tapi dengan kuasa ALLAH, pada suatau hari saya telah bertemu dengan seorang kawan, yang mana kawan saya menyuruh saya mencuba HERBA TASLY DANSHEN PLUS, herba yang boleh mencuci kolestrol dalam saluran darah.

Pada hari permulaan saya mengambil 2 kapsul pagi, 2 kapsul tengahari, 2 kapsul petang. Selepas 2 hari saya mengambil Danshen Plus ini saya boleh merasakan perubahan pada diri saya di mana badan saya merasa ringan, sakit ditengkuk dan didada sudah berkurangan dan saya boleh tidur dengan lena di waktu malam tanpa rasa sakit.

Selepas beberapa hari saya mengambil Herba Danshen Plus seperti biasa saya pergi membuat pemeriksaan echo (Echo Test), Dan saya terkejut perubahan dari tahap 42% peratus meningkat kepada 60% tahap kesihatan saya bertambah baik. Orang yang test pun merasa gembira dan memeluk saya dengan perubahan tersebut. Dulu saya tidak pernah bercerita dengan kawan-kawan yang saya mengambil Tasly Danshen Plus. Tapi sekarang saya dah menceritakan yang saya sihat kerana saya mengambil Herba ini. Untuk pengetahuan sebelum ini saya dah mencuba bermacam-macam jenis ubat dan herba tapi tiada perubahan.

Saya bersyukur kepa ALLAH kerana di pertemukan dengan Danshen Plus. Dah setahun lebih saya mengambilnya dan dah 100 lebih botol Kini boleh dikatakan saya sihat 80% dan saya boleh bekerja seperti biasa setelah 12 tahun tidak bekerja kerana mengalami sakit jantung yang kronik. Dimana selama 12 tahun jugak isteri saya yang bekerja dan menanggung saya. Dengan ini saya menyarankan kepada orang-orang muda yang berumur 30 tahun keatas mengambil Herba Tasly Danshen Plus untuk mencegah dari serangan sakit jantung dan mencuci kolestrol dalam pembuluh darah - Encik Suhaimi, Thailand

Penafian : Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes

 

KLIK VIDEO PERKONGSIAN EN.SUHAIMI


  

Penafian : Hasil boleh berbeza bergantung kepada kes

 

TERUSKAN MEMBACA DISINI  ➤➤➤ www.tajudinzali.com 

 

SIAPAKAH YANG MEMERLUKAN TASLY DANSHEN PLUS ?

  1. Mereka yang sudah ada simptom atau TANDA-TANDA SAKIT JANTUNG KORONARI
  2. Mereka yang sudah disahkan SAKIT JANTUNG KORONARI
  3. Mereka yang mempunyai risiko seperti DARAH TINGGI, KOLESTEROL TINGGI, DIABETES
  4. Mereka yang mempunyai risiko seperti PEROKOK, TEKANAN EMOSI, CEPAT LETIH
  5. Mereka yang sudah menjalani STENT, ANGIOGRAM, PEMBEDAHAN BY-PASS serta bimbang akan berulang lagi
  6. MEREKA YANG SIHAT tetapi ingin mengambil langkah-langkah pencegahan awal bagi mengelakkan komplikasi serta yakin bahawa mencegah itu lebih baik dari merawat.

 

 


 

PENTING- Jangan Beli Dulu!

 

SEHINGGA ANDA TELAH MENONTON VIDEO INI

 

 

MASA UNTUK BERTINDAK! 

 

 

Sayangi Jantung Anda Dan Orang Tersayang

Dapatkan TASLY DANSHEN PLUS

Pilihan No.1 Di Dunia

 

tasly-danshen-plus-penawar-jantung

 

1 BOTOL (30 kapsul)  : RM175 

tambahan RM10 Kourier @ RM185

Harga Pasaran : RM201

 

cara makan-tasly-herba jantung

1 botol ( 30 kapsul)

Cara Makan TDP

 

siapa-perlu-makan-tasly danshen plus

ubat jantung-tasly danshenn plus

 

Pelanggan Kami Yang Membeli Tasly Danshen Plus Turut Mendapatkan Kombinasi Produk Dibawah bagi meningkatkan lagi kualiti kesihatan mereka !

KLIK UNTUK INFO PRODUK  (harga TERKINI + GST 6%)

DONG CHONG COA (RM133)
MARGARET PLUS (RM122)
 WILD GINSENG  (RM191)
MONASCUS (RM69)
DEEPURE TEA (RM128)
TASLY B-CLEANSING (RM106)
TASLY ALOE PLUS (RM106)
TASLY HERBAL TEA (RM85)

 

Untuk Pertanyaan Sila Hubungi  :-

MOHAMAD TAJUDIN BIN MOHD GHAZALI & SITI MARDIAH BT ZAINAL ABIDIN

012 - 358 6478  /  019 - 226 6478

 

BELI dengan penuh YAKIN !!!

Perniagaan ini sudah berada di pasaran dunia antarabangsa semenjak tahun 1994

100% kejayaan penghantaran produk !!!

 

Penghantaran kourier-gdex-tasly sabah

kourier-herba tasly

 

 

JAMINAN : Wang Dikembalikan Jika Produk Tidak Diterima

 

 

UNTUK PEMBAYARAN :-

 

atau

 

Tambahan RM10 untuk POSLAJU / GDEX

 

ARAHAN: Sila hantar info berikut selepas pembayaran :-

  1. Nama & Alamat Pos
  2. No H/p Kad Pengenalan (pendaftaran percuma)
  3. Nama Bank & Jumlah Masa & Tarikh Bayaran
  4. Simpan bukti bayaran sehingga produk anda sampai ke destinasi

 

Apa kata client tentang kami ? :-

 

servis-pantas-tasly sabah

 

 

"Semalam order 2 hari dah sampai!!! so memang tak putus ubat ni aku consume tiap hari, bagus baa.. servis kamu" - Puan Rita, Kota Kinabalu

"Abah saya gembira sangat, dia puji servis cekap. Abah bagi 5 bintang" - PakCik Hamid, Kedah

"Memang akak beli dengan Siti jer bila habis. Akak suka cara Siti layan customer online macam akak ni"- Kak Milah, Kuantan

 

 

DAPATKAN PRODUK TULEN DARI  PENGEDAR SAH TASLY DI LOKASI BERIKUT :-

MALAYSIA SABAH SARAWAK KUALA LUMPUR SELANGOR
         
                     
PERLIS KEDAH PERAK PULAU PINANG PAHANG
         
                                                                           
N.SEMBILAN MELAKA JOHOR KELANTAN TERENGGANU
         
         
   
SINGAPURA INDONESIA BRUNEI    

 

 

testimoni-tasly sabah tasly sabah tasly sabah-inanam taipan
100 RIBU  PENGGUNA DIMALAYSIA MENGGUNAKAN PRODUK TASLY SETIAP HARI - ANDA BAGAIMANA?